Wednesday, January 20, 2010

Dark Void


Dupa ce am jucat demoul am ramas cu o impresie stearsa despre Dark Void. Jocul sufera din mai multe puncte de vedere care includ dar nu se limiteaza la inamici neinteresanti, mecanici de joc repetitive, miscari ale eroului robotizate si probabil si feeling al armelor aproape inexistent. Pe scurt Dark Void mi s-a parut genul de titlu ce va face vanzari doar la inceput din cauza hype-ului generat de producatori.
Desi a aparut de vreo 4 zile am ezitat sa stric timp cu el si am asteptat iar acum ca primele reviewuri incep sa apara se pare ca am avut dreptate.
Dark Void este un shooter 3-rd person repetitiv si neinteresant, pe alocuri frustrant, care incearca sa iasa din monotonia limitata de gravitatie inzestrandu-si protagonistul cu un jetpack. Problema este ca scapi dintr-o monotonie terestra si dai de alta aeriana. Intrucat nu am jucat jocul full nu-mi pot da cu parerea despre toate aspectele jocului ci doar despre cele care le-am experimentat in scurtul demo. Pentru mai multe detalii gasiti review-uri pe www.gamingbomb.com sau www.ign.com. Sau mai simplu, dati click pe imaginea de mai sus.

No comments:

Post a Comment