Monday, January 11, 2010

MTG Standard, cat mai e din el

OK. M-am impacat in sfarsit cu faptul ca nu o sa joc Jund pana la rotatie. Deckul este pazit cu strictete de Andreea dupa ce s-a hotarat cumva ca "e deckul ei".
Dupa doua concursuri in care am avut rezultate mediocre jucand un deck ... mediocru, m-am hotarat sa ma reapuc de testing si sa imi fac un deck decent pana in weekendul ce vine. Practic singurele deckuri ce-mi surad si care mi se par bune sunt UWR control si Grixis Control. Mai trebuie sa imi dau seama care dintre ele are cele mai mari sanse de succes in meta-ul nostru si ce modificari sa le aduc. Ca sa enumar majoritatea deckurilor din oras avem white weenie, vampires vreo 3, Red deck wins, jund vreo 2, boros v2, mono white control, grixis control si cateva random decks.
Acum ca vad cati vampiri sunt parca nu as juca UWR care are un matchup abisal cu ei...
Iata si doua articole care prezinta cele doua arhetipuri in cel mai profesionist mod posibil: http://strategy.channelfireball.com/featured-articles/rule-of-law-tuning-grixis/ http://strategy.channelfireball.com/featured-articles/initial-technology-escape-return-to-la-scg-5k-report-winner/

Daca are careva chef de testing, dati un semn.

No comments:

Post a Comment